Zafír

Zafír

Szakíts, ha bírsz…

…de nem tudsz, mert gyáva vagy. Önelégült és gyáva.

2016. május 02. - Léni.

 

Mi lenne, ha más is megtanulna három mondattal előre gondolkodni? Ezen nem gondolkodtál még? Nem mondhatsz akármit, amit te úgy gondolod, hisz nem látod a következményeket előre. De, neked is úgy, mint nekem van időd és lehetőséged gondolkodni.

Nem tudom mi zavar jobban, az emberek hülyesége vagy a gyávasága.

Én szeretem megkönnyíteni más dolgát, hisz szakítani sosem jó. Amit, ha egyszer elkezdesz írásban, már ne akard befejezni személyesen, mert hirtelen azt látod, hogy a másik nincs olyan hangulatban, hogy leharapja a fejed.

Tudjátok, mit csinálnak a felnőtt nagyfiúk? Akiket manapság határozott férfinak hívunk, mi nők? Egyenesek és őszinték. Egy nő látja a szemedben az őrlődést, és a tanácstalanságot. Tudja, hogy mikor jön el a vég a te oldaladon. Minden nő azt várja, hogy ebben az esetben leülj vele szembe, és felnőttek módjára elmond mi a problémád.

De manapság a többség az egyszerű utat választja. Rájöttem, hogy nekem egy férfi se panaszkodjon, ha a „Mi a baj?” kérdésre, rávágom a szokásos „Semmi”-t… Ti, kedves férfiak ugyan ezt csináljátok.

Párszor előfordult már, hogy feltettem én is ezt a kérdést, mert láttam az őrlődést, és a tanácstalanságot. Nem fog senki meglepődni, mert már lelőttem a poént. A „férfiak” is előszeretettel lerövidítenek egy beszélgetést egy laza semmivel. Mert ugyebár mindenkinek jobb, ha nem látod, hogy az én szemem könnyes, és rohadtul gyávának tartalak, mert ahelyett hogy felnőtt és egyenes lennél, dobsz egy üzenetet a Facebookon, hogy ez van, fogadd el, hogy vége. Oké, elfogadom. Végig sem fut az agyamon, hogy miért nem érdemlem meg az egyenességet. Még csak meg sem akarom beszélni, mert valamiért ide jutottunk, de azért örültem volna, ha előre és nem utólag tudom meg, hogy valami rohadtul bántott. A jó kapcsolat a kompromisszum készségen alapul. Persze, megint jövök én a nagy kapcsolat szakértő, a tipikus nő, aki egyedül van, de mindenre van egy tanácsa. Nem csak akkor szerezhetsz tapasztalatot, amikor benne van egy jónak cseppet sem mondható kapcsolatban. Én az egyedüllétből tanulok. Minden nap valami újat. Mindig jön valami, amit muszáj megfogadnom, hogy a következő kapcsolat a lehető legjobbat hozza ki belőlem, belőlünk. Ilyen a GONDOLKODJ ELŐRE HÁROM MONDATTAL. Érdemes megfogadni mindkét nemnek. Egy buta lányt igaz, hogy megvehetsz és megbékíthetsz szép szavakkal, de az okos nő nem felejt.

A bejegyzés trackback címe:

https://iwashere.blog.hu/api/trackback/id/tr188679632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása