Zafír

Zafír

Boldogító talán.

2016. január 05. - Léni.

 

“Önző vagyok, türelmetlen és nincs elég önbizalmam.
Hibákat követek el, önfejű vagyok és néha nehezen kezelhető.
De aki nem tud legrosszabb pillanataimban kezelni, az nem érdemli meg a legjobb pillanataimat sem.”

(Marilyn Monroe)

Szórakoztató. Ez vagyok én. A szórakoztató.

Ez az a típus, amelyiknek a tagjai képesek a legváratlanabb pillanatban táncra perdülni vagy elkezdeni énekelni. Az egyetlen gondom ezzel, hogy ilyenkor anyám mindig megkérdezi, mit szívok... Nem érti a módját.
Tudtátok, hogy a szórakoztató típusú embereket könnyen elragadja a pillanat izgalma és azt szeretnék, ha mindenki másra is átragadna ez az érzés. Nincs még egy másik személyiségtípus, amelyik ennyi időt és energiát áldozna mások bátorítására - és ilyen ellenállhatatlan stílusban.

Az egyetlen gond még mindig, hogy nem tudom azt hazudni jól vagyok.

Utálok, és nem tudok hazudni. Ha mégis megpróbálok, az 5 évesek sunyi vigyora ül ki az arcomra és nem tudom lemosni magamról. Nem áll jól, így inkább meg sem próbálom.

De ha már itt tartunk. Jól áll.. Nem áll jól. Június óta annyi minden történt. Változások hegye. Ahogy megújult a blog, megújultam én is! Aki nem ismer, nem tudhatja milyen az akkor és milyen most. Amin én most átmegyek, az néhány embernél kiveri a biztosítékot. De én ennek csak örülök, mivel így bőven akad témám.

Sosem szerettem és nem is tudtam örülni annak, amikor valaki elmondja rólam a véleményét. Okkal szokták mondani a nagyok, hogy akinek érdekel a véleménye attól úgyis megkérdezem. Azokon kívül viszont pont hidegen hagy, ki mint gondol arról, ha egy nőnek nem fenékig érő haja van, hanem stílusos három millis. Mindig szóvá tették, hogy sosem mosolygok a Facebookos profilképeket, mert nekem tudni illik „cuki pofim” van, de kérdem én, ha nincs rá okom miért tegyem? Mostanában sokszor gondolkodtam ezen és igazából, rohadtul nem hagy nyugodni, hogy a társadalom felállít magának egy képet egy nőről, és aki eltér ettől az nem nő? Nem sajnos, azt kell mondanom nem szép a 90-60-90-es álom alak és ezernyi dolog van, ami nem szép. Rajtad vagy rajtam az lényegtelen. Lehet, hogy ami másnak szép az nekem nem, és ami nekem, az másnak nem. Na de lényeg, hogy imádom, hogy mostanában ismeretlen emberek tömkelege mond véleményt rólam. IMÁDOM!  

Itt volt a pont ahol elakadtam, és sikerült kirobbantanom egy kommentháborút.

Eredetileg a 160 centis magasság-mélység kérdést szerettem volna fitogtatni kicsit, de elakadtam így hát segítséghez folyamodtam. Hiba volt. Jó fejek vagytok, de rosszindulatuk. A nők a férfiak egyaránt.

Elméletileg született szórakoztató vagyok, aki imádja a rivaldafényt és számomra "színház az egész világ". Bár nem tervezem, hogy színész legyek, és nem szívesen "szerepelek" a barátaik előtt sem, viszont annál bájosabban szeretem néha megcsillogtatni egyedi, kissé karcos humoromat.

Zavarba jövök, ha a figyelem központjába kerülök, de az együttlét velem mégis kicsit olyan, mint egy jó buli. Bár kinek mi. Az az egyetlen gondom hogy nem mindenki látja úgy a dolgokat, ahogy én. Nekem viszont nehezemre esik elmagyarázni a nézőpontomat. Mert általában nem találok rá szavakat. Érdekesek a mostani helyzetek. Nem tudom mit tegyek, és azt sem, hogy hogy legyen. Mert az egyik erre húz a másik arra, de harmadiknak ott a szabadság. Már öreg, de még mindig vonzó.

Tudjátok miért egy Marilyn Monroe idézettel kezdtem? Mert az a nő pont olyan mint én.

Ő kurva volt…

 

Én filozófus leszek.

 

bye-bye-gif.gif

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://iwashere.blog.hu/api/trackback/id/tr888238068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása